23 June 2009

OKTI'09



Bismillahirrahmanirrahim…

Setinggi-tinggi kesyukuran kita panjatkan kehadrat Allah s.w.t diatas segala nikmat dan peluang yang telah diberikan, selawat dan salam keatas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w, keluarga baginda, para sahabat dan syuhada Islam yang telah berjuang sehinggalah kalimah tauhid berada dalam setiap diri kita.


Sekali lagi, Markas Siswa Siswi Islam Sabah ( MARSIS ) menganjurkan Program OKTI’09 bertemakan "Marsis Sentiasa Dihati Kami", selaras dengan objektif yang telah diputuskan untuk menjalinkan hubungan yang erat dengan adik-adik siswa dan siswi yang bakal melangkah ke alam kampus masing-masing. Program tersebut bakal dianjurkan pada 26 hingga 27 Jun 2009 bertempat dilapangan terbang LCCT dibahagian ketibaan dalam negeri.


Justeru langkah ini merupakan satu pendekatan awal dan langkah strategik bagi MARSIS untuk memperkenalkan dan mewarwarkan badan NGO ini, yang merupakan satu badan organisasi yang berusaha mengumpulkan dan menyatukan Mahasiswa dan Mahasiswi Sabah dan juga Sarawak demi memperjuangkan kebajikan dan hak-hak seorang Mahasiswa terutamanya yang berasal dari kepulauan Borneo ini.


Barisan Pimpinan Marsis turut menjemput anda, Siswa dan Siswi Borneo untuk sama-sama membantu dan memeriahkan lagi program ini. Sebarang pertanyaan, anda bolehlah berhubung dengan saudara Matassian selaku pengarah program OKTI’09 di talian 019-3693708.


Akhir kata, marilah kita sama-sama mendoakan dan berharap agar program OKTI’09 akan berjalan dengan lancar dan mencapai objektifnya serta berada di dalam redha Allah s.w.t . Sekalung terima kasih atas segala kesudian anda bersama dengan MARSIS.


” MARSIS UNTUK SEMUA”


~tulisan ku si budak nakal~

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes