03 July 2008

coret-coret sepanjang OKTIMP 08

for the First time ever: Banner Marsis di LCCT

barisan petugas OKTI
approaching new freshie
~setia menunggu~
wajah adik-adik freshies & petugas


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...


salam perjuangan buat semua sahabat-sahabat..bermula semester baru,dengan pelbagai gerak kerja yang menunggu,cabaran yang pelbagai warna juga menanti kita.semoga kita akan tetap terus ditetapkan Iman dalam beramal kerana Allah.


Sekadar berkongsi sedikit pengalaman di dalam program sulung MARSIS pada semester baru ini,iaitu OPERASI GEMPUR PELAJAR BARU,Marsis Pusat (OKTIMP) yang telah selamat berjalan pada 27-29 Jun 2008. bertempat di dua lokasi utama ; LCCT dan KLIA.


pelbagai pengalaman,suka,duka..telah dilalui para petugas sepanjang program berlangsung.

melihat dan ketemu dengan adik-adik baru menjejaki bumi semenanjung merupakan pengalaman yang tidak akan dilupakan..dan diharap sedikit bantuan dan pertolongan yang mampu kami berikan dapat membantu adik-adik sedikit sebanyak dalam memulakan kehidupan baru dikampus.


adik-adik UPSI,UUM,UM,UKM,MSU,UITM,UPM,UIA,Kipsas dan lain-lain IPT;

semoga dimudahkan dalam menempuhi alam kampus..moga harapan ibu dan ayah yang mengiringi perjalanan kalian akan direalisasikan.


semoga pertemuan di LCCT dan KLIA tempoh hari bukan pertemuan yang terakhir buat kita, insyaAllah ada rezeki dan peluang kita akan bertemu lagi.


Buat semua sahabat-sahabat ; driver,tukang masak,penggempur..jazakumullah khairan kathiro.

moga amal kita yang sedikit ini dinilai sebagai ibadah di sisiNya,dan ini adalah titik tolak kepada pembinaan generasi Islam borneo yang lebih baik di masa depan.InsyaAllah.

Syukran jazilan atas semuanya.
~KEBERSAMAAN TERAS KEBANGKITAN~

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | coupon codes